Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Käsitöökarp 24 märts 2013

Filed under: Uncategorized — Anni @ 6:15 p.l.
Tags:

Olen ammu tahtnud proovida teha sahtliga karpi. Tükid olid juba ammu välja lõigatud (joonis taaskord mehe poolt arvutis valmis tehtud), aga polnud kuidagi julgust hakata neid kokku panema. Kuu aega kogusin end ja eile tegin siis lõpuks ära. Polnudki nii hull! Hakkasin lihtsalt järjest minema.

IMG_9904

Karp on kaetud Zelluloosi paberiga, kaunistatud pronksiparva nurkade ja filigreega ning poolpärlitega. Uue lemmiku silikoontempliga tegin liblikad peale.

IMG_9906

Kaas käib täielikult pealt ära. Pealmisel osal on kolm lahtrit.

IMG_9907

All on siis sahtel, mille avamiseks on pael.

IMG_9908

Sahtlil on siin pildil näha 5 jaotust, kuid asju sisse pannes jaotasin kaks neid veel pooleks.

IMG_9910

IMG_9911

Liblikad – minu nõrkus! Hästi ilus selge ja detailne tempel!

IMG_9912

Mõttetera kaane peal.

IMG_9913

Kohe panin asjad sisse ka – ülemises osas on kahepoosed teibid, poolpärlid, õhukesed läbipaistvad lehed, magnetid jm.

IMG_9916

Alumises osas mahulise teibi ruudukesed, filigreed, nurgad, lilled, käsitöönoad…

Olen väga rahul!

 

6 Responses to “Käsitöökarp”

  1. Vot seda olen ma alati soovinud näha, keegi, kes julgeb ka edasi mõelda seda teemat, sest kaua võib väita, et on karbioskaja ja müüa oma karpe, samas ise osakavad ainult laegast. Töö on tõesti SUPER!!!!!

  2. Drex Says:

    Väga vahva karp. Kuna aga see on nagu juba asju täis, siis tuleb selliseid veel ja veel teha🙂

  3. Juulia. Says:

    See karp on lihtsalt super, aga Anni, mul on ka väike mure. Otsin pikemat aega samas toonis karbi/albumi nurki. Ma ei tea, kas ma pole neid leidnud, sest olen vähe otsinud vms🙂 Aga äkki avaldad, kust ma neid leida võiksin ?🙂 Sinult ootan aga huviga uusi tulijaid🙂


Lisa kommentaar

