Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Millegi uue katsetus 31 mai 2010

Filed under: Uncategorized — Anni @ 3:49 p.l.
Tags: ,

Laste muuskatunnis olid mul enda tehtd ehkted kaasas. Seal uuriti, kas peavõru/-paela ka teen. Polnud enne proovinud, aga mõte oli hea. Kuna pevõru (ja ka juukseklambri) toorikut polnud kuskilt võtta, siis katsetasin helemtrossist tehtud peapaela teha.

Surfasin veidi netis ja sattusin korduvalt Kiku käsitöö blogisse. Ta on teinud armsaid juukseehteid. Üks peavõru õpetus on siin lehe lõpus. Ideid sain igal juhul hulgim.

Esimene peavõrukatsetus tuli selline. Klaaspärlid helmetrossil, taga kumm.

Siis avastasin,et mul seisab aknalaual üks trossidele tehtud kaelaehe, mida ma pole kordagi kasutanud ja mida tõenäoliselt ei kasuta ka. Muutsin sellegi peavõruks!😀

Mul on aga vist väga vaöe peakuju selliste ehete jaoks. Muudkui säti ja kisu paika. No ei püsi mul korralikult peas!😀

Kui nüüd leiaks helmepoe, kus müüakse nii suuri (3mm) pärlipidureid kui ka peavõrutoorikuid (soovitavalt hõbedasi), siis saaks veidi edasi pusida.

Vahepeal tegin mõned ehted ja järjehoidja ka, kuid need leidsid uue omaniku enne, kui ma jõudsin pilti teha. Üks pisike asjake sai siiski pildile ka.

Hello Kitty võtmehoidja. Tegelikult on seegi juba bronnitud.

Praegu on pooleli veel üks heegeldatud kleit (kõigi eelduste kohaselt peaks täna valmis saama) ja üks kübar.

 

Lisa kommentaar

