Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Kaardid on saabunu! 18 märts 2008

Filed under: Uncategorized — Anni @ 2:34 p.l.
Tags: ,

Minu 125 kaart tuli Jaapanist: 7692km 12 päevaga.
Minu 126. kaart tuli Hispaaniast: 2550km 4 päevaga.
Katikalt tuli see ilus kaart. Taga on veel luuletus ka! Aitäh!!
Katii kontolt, millest ma nüüd ka kaarte olen saatnud on mõned kaardid tulnud.

 

3 Responses to “Kaardid on saabunu!”

  1. mermaid Says:

    Kas sul on kaks kontot w?

  2. Anni Says:

    Mul oli vahepeal täielik vaikus. Siis saatsin õe kontolt mõned kaardid teele. Ta enam ei kasuta seda. Aga nüüd jään jälle vaid enda oma juurde. Ei jõuaks niipalju marke osta. 😦

  3. mermaid Says:

    Jah, kalliks läheb..


Lisa kommentaar

