Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Kootud kevadmüts 8 märts 2010

Filed under: Uncategorized — Anni @ 11:07 e.l.
Tags: ,

Juba päris ammu leidsin blogisid surfates Pitsikuduja päeviku. Seal jäi silma laste müts, mis oli kootud kuklalt ka kõrvade juurest laiem. Mulle hakkas see väga meeldima ja otsustasin ena lastele ka sellised kunagi teha. Siis jäi lehekõlb muidugi bookmarkimata ja nüüd ei leidnud seda enam üles. Kulutasin siis  tunnikese otsides ja olema ta oligi. Nüüd on aadress kindlas kohas olemas. 🙂

Siis oli vaa värvid paika saada. Teadsin,et tahan kasutada musta, valget ja punast, aga mis järjekorras? Käisin Suurema pliiatseid ja paberit juba laenamas ja joonistamas, aga ei tulnud midagi ilusat välja. Olin pärdik ja tegin triibud ka originaali järgi….

Müts sai selline, olen ise päris rahul. Ainus, et ei oska kahandust korralikult teha.

Omanik on ka rahul, käis sellega toas ringi. Nüüd jääb üle vaid kevadet oodata. No millalgi see peab ju ometi tulema ka!!!

Kasutasin Camilla 4/6 puuvillaseid niite ja vardaid nr 3. Mõtlen, et ilmselt teen veel pealad ka juurde.

 

1 Responses to “Kootud kevadmüts”

  1. LillySmuul Says:

    Väga hea disain, just mu pojal sellist mytsi vaja!


Lisa kommentaar