Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Mähkmetasku 28 august 2015

Filed under: Uncategorized — Anni @ 10:00 p.l.
Tags: ,

Tänase päeva töö on mähkmetasku. Mahutab rohkem mähkmeid, kui mähkimisalus, kui vaja kauemaks kodust ära minna.

Kuna kollikangast olid järgi vaid ribad, siis kombineerisin välimise poole sinise kangaga. Katsetasin koti peal kohe ära ka oma täna saadud trukitangid. Mõnus! Kandiga äärte piiramine hakkas kangesti meeldima, niiet kasutasin seegi kord sama tehnikat nagu mähkimisalusega.

Koti põhi on “nurka õmmeldud” ehk näeb välja nagu risttahukas. Ikka selleks, et oleks parem asju sisse mahutada. Tegin koti varuga, et ka suuremad mähkmed kui vastsündinu omad, sisse mahuks.

IMG_4846

IMG_4849

Tagumine pool ja küljed on sinist värvi.

IMG_4851

 

7 Responses to “Mähkmetasku”

  1. Eve Laur Says:

    Kas sa tead mõnda sellist riistapuud, millega saab teksanööpe ette lüüa? Ma arvasin oma lihtsameelsuses, et haamrist piisab, aga ei piisa – lähevad lössi ja midagi ei tule välja.
    Kas trukitangid on töökindlam leiutis kui need riistapuud, mis trukikomplektidega kaasas on? Nendega sama häda – trukk läheb käes lössi, nii et pead mitu tükki ära raiskama, enne kui viimasest lõpuks asja saab.

    • Anni Says:

      Teksanööpide panemiseks ma kahjuks midagi head ei oska soovitada.
      Need trukitangid, mis ma ostsin nüüd, on küll mõnusad! Trukid ise on küll plastikust, aga väga tugevalt hoiavad kinni. Saada on palju erinevaid värve ja mitmeid suurusi. Näiteks ka läbipaistvaid! Väga lihtne on paigutada, see plastjulla ja haamriga möllamine on ….. Vähh….. Ise nägime ka mehega kurja vaeva, kui viimati lutikette tegime. Teravad nurgad jäävad välja jne.

      • Eve Laur Says:

        Siit kohe küsimus, kust sa said? Ma tahan ka endale normaalseid trukitange. Vaatasin isegi YouTube’ist igasuguseid teksanööbi ette löömise videoid (selgus, et olen täitsa valet sorti nööbid ostnud) ja nägin mingeid Prymi vahetatavate otsikutega universaaltange, mis nägid väga imposantsed välja. Ei tea, kas neist oleks asja, kui need kusagilt välja võluda?

      • Anni Says:


        Sellised mul ja tellisin eBay kaudu.

      • Eve Laur Says:

        Vau, need näevad veel imposantsemad välja kui Prymi omad! Oijah, eks ma lähen otsingutele ja vaatan, mida ma leian.

      • Eve Laur Says:

        Leidsin Karnaluksist Prymi Vario-tangid, tellisin ära, sain kätte ja olen väga rahul. Kõik funkab, ükski osa küljest ära ei kuku, trukid jäävad suurepäraselt kinni ja tange saab kasutada ka teksanööpide löömiseks (kuigi nööbihoidjaid stardikomplektis ei ole, aga mul olid need enne olemas). Ja ei mingit draamat! 🙂 Polegi vaja haamriga paugutada, nii et maja kajab.
        http://shop.kl24.ee/Loodavad_trukid_press_buttons/0/readmore/13277/&lng=11/

      • Anni Says:

        Super, et leidsid, mis vajad!


Lisa kommentaar

