Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Uueks aastaks…. 31 detsember 2013

Filed under: Uncategorized — Anni @ 4:07 p.l.

Loen viimased paar päeva erinevaid 2013. aasta kokkuvõtteid ja soove 2014. aastaks ning jäin mõtlema enda aasta ja soovide üle.

Milline oli minu aasta?

See aasta sai täis minu elu esimene aasta täiskohaga töötades. Vahel oli raske, isegi väga raske, kuid ma tulin sellest välja ja tegelikult meeldib mulle mu töö väga!

See aasta alustasin järgmise kutsetunnistuse saamist. Patoloogiline õppija!

See aasta sain ma mitu väga head uut sõpra, kes on mulle palju andnud!

See aasta sain tunda siirast rõõmu sõprade õnne üle!

See aasta sain veeta palju mõnusat aega vaid oma perega!

See aasta läks Väiksem lasteaeda ja Suurem alusatas oma viimast aastat aias.

See aasta olen ma avastanud palju huvitavat enda jaoks käsitöö vallas.

Mida ma soovin uueks aastaks?

Ma arvan, et kõige suurem soov on leida mingi rahu ja kompromiss mu enda kahe poole vahel. Üks ütleb loomulikult, teine karjub hull oled! Üks ütleb riski, teine ütleb loobu! Üks ütleb veel, veel, teine hüüab aitab! Üks ütleb unista, teine soovitab olla rahul sellega, mis on.  Üks ütleb, sa saad hakkama, teine naerab anna alla. Kõige raskem võitlus on võitlus iseendaga.

Ma soovin, et uuel aastal oleks inimesed sallivamad!

Ma soovin, et uuel aastal jagataks laituste kõrval rohkem kiitusi!

Ma soovin, et uuel aastal õpiks rohkem inimesi nägema ka asja paremat poolt!

Ma soovin, et uuel aastal oleks kõik sõbrad endiselt nii lähedased, nagu nad on siiani olnud!

Ma soovin, et uuel aastal suudaksin olla rahulikum ja rahulolevam!

Ma soovin, et uuel aastal oleks lapsed õnnelikud ja tublid!

Ma soovin, et uuel aastal oskaks ma leida rohkem aega vaid enda jaoks!

Ma soovin……

Ma soovin kõigile sõpradele ja blogilugejatele meeleolukat aastavahetust ja soovide täitumist uuel aastal!

 

One Response to “Uueks aastaks….”

  1. Peeter Says:

    Head soovid!! Olen ise teie blogi aktiivne jälgija! Jätkake samamoodi!! Kõike paremat!!


Lisa kommentaar

