Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Idamaine lamp 6 november 2013

Filed under: Uncategorized — Anni @ 9:43 p.l.
Tags:

Valmis sai minu uus lemmikasi – idamaises stiilis lamp. Puitosad on ilusat tumedast tammest. Küljed on lõigatud valgest plastiklehest. Ma ei teagi milleks seda tegelikult kasutatakse. Paki peal on soome keeles kirjutatud midagi sobilikkusest koopiamasinatesse ja joonistamiseks.

Muster on külgedele sisse pressitud Sizzix BigShoti abiga.

IMG_1311

Sobib hästi kokku kauni orhidee ja Mulaniga.😀

IMG_1320

 

2 Responses to “Idamaine lamp”

  1. Eve Laur Says:

    Kust seda plastiklehte saab? Mul oleks vaja teha kööki laelambile uus kate, torukujuline, et õhk hästi läbi käiks ja lamp liialt ei kuumeneks. Probleemiks on materjal – paberit ei ole võimalik puhastada, kui kärbsed selle ära kirjavad. Siis peaks paberilehte ümber vahetama. Kas see plastikleht on puhastatav?

  2. Eve Laur Says:

    Muide, ma ei kasutanud sinult saadud plastiklehte lambi tegemiseks. Nagu selgus, ta minu ideega päris hästi ei sobinud. Küll aga sobis ta ideaalselt ühe hoopis teise asja jaoks: nimelt kuusnurkse lapitehnika šabloonide valmistamiseks. Hoiavad suurepäraselt vormi, ei lähe kortsu, on täiesti korduvkasutatavad, kui sa just neist läbi ei õmble ja neid ise auklikuks ei torgi. Aga seda ei pea ju tegema, kui on ka teisi võimalusi riiet ümber šablooni saada. Nii et suur tänu sulle plastikpaberi eest!


Lisa kommentaar

