Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Mu köögikapp sai valmis!!! 4 september 2012

Filed under: Uncategorized — Anni @ 6:52 p.l.
Tags:

Jeee!!! Mul on nüüd uus köögikapp! Ja uut värvi köök ka. 😉

Juuni lõpus näitasin kapiehituse esimest etappi. Nüüd siis teine! 😀 Pildid on natuke kummalise nurga alt, kuna mu tilluksese köögis oli väga raske tervet kappi pildile saada! 😀

Oeh, ma olen nii rahul ja õnnelik! 😀 Isegi me raadio sobib kapile nagu valatult!

Idee ja teostus mu mehe poolt. Materjal kodustest varudest. Ukseklaasid on ntx vanadest akendest lõigatud. Sellised natuke lainetavad. 😀

 

3 Responses to “Mu köögikapp sai valmis!!!”

  1. kätlin Says:

    Tõsiselt ilus köök , hästi tehtud 😀 kas ta tellimuse peale ka teeb ? ……

  2. […] Sahtli “nupud” on samad, mis meie köögikapil. […]


Lisa kommentaar

