Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Et oleks lihtsam klipse koguda…. 5 mai 2012

Filed under: Uncategorized — Anni @ 9:40 p.l.

Mul on üks väga hea sõbranna, kes teeb plekkpurkidelt korjatud klipsidest erinevaid ehteid. Eelmisest suvest alates olen mina, mu ämm ja tema tutvuskond aidanud neid talle koguda.

Selleks aastaks mõtlesin teha mõnusad karbid, mis on hea grillimise ajal kuhugi nähtavasse kohta panna ja kuhu saab siis neid väikesi jubinaid koguda. Tuli selline kassa moodi asjake välja. 😀

Üks on valmis (meile koju), üks-kaks veel vaja teha. 😀

Karp on tehtud Viki õpetuse järgi, kaetud reljeefse tapeediga.

 

2 Responses to “Et oleks lihtsam klipse koguda….”

  1. miilumaalu Says:

    WOW 😛 MUL POLE LIHTSALT SÕNU 😀 KALLIS OLED


Lisa kommentaar

