Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Kummut lastetuppa 19 jaanuar 2012

Filed under: Uncategorized — Anni @ 1:24 p.l.
Tags:

Lõpuks ometi täitus üks mu väike unistus – kummut lastetuppa.

Kummuti tegi mu abikaasa, pildi värvisin mina internetist leitud pildi järgi. Kuna varem on tehtud puhhiteemaline riiul ja toolid (varsti on ehk laudagi loota 😉 ), siis sai kummutile ka valitud tegelane Puhhi multikast.

Kummuti laius on 80cm, kõrgus 90cm ja sügavus 40cm. Töödeldud valge peitsiga (nagu meil ikka tavaks) ja lakiga. Materjaliks männiliimpuit ja kasevineer. Sahtlid liiguvad plastiksiinidel.

Kummutil on kuus sahtlit – ülemised kaks väikest ja neli alumist täies laiuses.

Olen väga väga rahul!! Lastele ka meeldib ja riideid on nüüd palju lihtam leida ja kätte saada. Super!!

 

4 Responses to “Kummut lastetuppa”

  1. miilumaalu Says:

    wow, kui lahe 🙂 kui aint mahuks endale ka midagi sellist ära 😀

  2. Ticutacu Says:

    Väga ilus kummut! Mees on sul tõeliselt osavate kätega! 🙂


Lisa kommentaar

