Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Kleit ja seelik 13 juuli 2011

Filed under: Uncategorized — Anni @ 11:05 p.l.
Tags: ,

Eile oli mul paras ehmatus! Õmblusmasin oli juba mõnda aega kummalist häält teinud. Mees korra isegi kiskus lahti, uuris ja õlitas seda, kui asi ei paranenud oluliselt. Eile, kui olin endale just seeliku õmblemist lõpetamas oli jokk. Kõik! Masin uriseb, aga edasi ei liigu. Nõel jäi seelikusse, ei saanud seda masina alt kättegi.

Olin väga kurb ja uurisin juba uute  masinate hindu. Mees tiris masina taas juppideks, uuris ja puuris kui täit selgust veas ei saanud. Nii mu masin luukerena ööseks seisma jäi.

Täna hakkas ta uuesti vaatama ja imede ime! Masin töötas!😀 Oii seda rõõmu!! Lõpuks arvas, et kuskil päris mehhanismide vahel oli õli täitsa kadunud ja ku imasin külili oli üle öö, siis valgus masinasse pandud õli õigesse kohta ja masin hakkas tööle. Ma ei tea oli see nii või ei, polegi vahet! Oluline, et masin (vähemalt praegu) töötab!

 

Sain siis ka kaks poolikut tööd ära lõpetada.

Esimene on tuttava juhendi järgi tehtud kleit. Nii suurt ei ole ma veel heegeldanud. Kuna see kleit läheb juba noorle neiule, siis sai sinna ka vooder pandud, et pesu välja ei paistaks. Aega võttis, nokitsemist nõudis, aga lõpuks sai valmis.

Eile alustatud seelik mulle endale.

Ma ei teagi täpselt kas materjal on puuvill või linane või hoopis segu. Kuidas neil üldse vahet teha? Pits on kodustest varudest.

 

Lisa kommentaar

