Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Lastetoolid 11 juuni 2011

Filed under: Uncategorized — Anni @ 5:57 p.l.
Tags: ,

Mu mees polnud mõnda aega juba midagi teinud, nüüd aga valmisid ammu plaanis olnud toolid lastele. Seni on neil olnud plastmassist “välitoolid”, aga need ei meeldi mulle eriti ja olen neid püüdnud pigem kuhugi peitu panna. Need kipuvad nimelt väga kergelt ümber minema. :S

Nüüd on aga lastel kenad väikesed toolid. Seekord võtsin julguse kokku (ikka oma nädal aega võtsin😛 ) ja otsustasin ise midagi peale joonistada. Kallis sõber soovitas pilt toolile kopeerida (mina joonistasin lihtsalt pildi pastakaga üle, nii jäid jooned puule), markeriga jooned üle joonistada ja siis värvida.

No ma siis katsetasin!😀

Enne värvimist.

Mulle hakkas selline vaid piirjoontega pilt meeldima! Mustad jooned valgel taustal olid päris kenad. Kunagi teen midagi ehk nii ka. Küll mitte lastele, sest muidu arvab mõni äkki, et see on üks suur “värvi ise” asi.🙂

Ja nüüd siis valmis toolid.

Esimene – Puhhiga.

Pilt lähemalt.

Teine tool – Notsuga.

 

Mõlemad toolid valmis.

 

Arvestades seda, et ma pole vist pea 10 aastat pintslit käes hoidnud, võib tulemusega päris rahule jääda. Ma ise vähemalt olen!😀

Tooled tehtud männi ja kuuse puidust, peitsitud valge peitsiga ja lakitud läbipaistva lakiga.

 

2 Responses to “Lastetoolid”

  1. Tirtsukas Says:

    Mõnusad ja vajalikud toolid!

  2. […] pildi värvisin mina internetist leitud pildi järgi. Kuna varem on tehtud puhhiteemaline riiul ja toolid (varsti on ehk laudagi loota ), siis sai kummutile ka valitud tegelane Puhhi […]


Lisa kommentaar

