Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Libahunt 4 mai 2011

Filed under: Uncategorized — Anni @ 11:46 p.l.
Tags:

Eile käisin oma mehe ja kallite sõpradega Nukuteatris “Libahunti” vaatamas. Igati mõnus elamus! Juba enne etendust kohvikus istumine ja aknast mööduvate inimeste jälgimine oli midagi erilist mu jaoks.😀 Natuke nagu romantiline….😛

Kui esimesed inimesed lavale tulid, oli mu esimene mõte “Nagu Lady Gaga show”.😀 Kostüümid ja meik olid tõesti lahedad! Hundid ja lambad… Esitatud laulud ja muidugi lauljad head! Nautisin seda õhtut ikka mõnuga! Rahvast oli palju, täissaal.

Kahju on vaid, et soundtrack ostamata jäi.😦 Kuid küll jõuab ka selle hankida.

Praegu kummitab ikka täiega üks Tiina (Liisi Koikson) ja Marguse (Arno Tamm) poolt lauldud laul. ” Lilled juustes”. Imeilus! Kaunis nagu suvi! Oeh… Olen vist natuke romantilises tujus praegu!😀

Ärevalt lendavad liblikad kõhus,

kui seisan siin sinu ees.

Näen kuidas tuttavast poisist on sirgunud mees.

Hommikukasteseid lilli ma seadnud juustes ennegi,

kuid kes oleks uskunud sind nähes tunda võin nii!

Lilled juustesse sean vaid sinu päras,

lilled juustessse sean.

Lilled juustesse sean vaid sinu pärast,

lilled juustesse sean.

Sinu sammude kaja nii hästi ma tunnen

ja südame löökegi tean,

kuid täna sul õitega teistmoodi ehitud pea.

Ja kuigi on rahvast nii palju me ümber

ma kedagi teist siin ei näe.

Las alata muinasjutt käsi kui leiab su käe!

Lilled juustesse sea minu pärast,

lilled juustesse sea.

lilled juustesse sea minu pärast,

lilled juustesse sea.

Tähtis ei ole mis tulevik toob,

edasi lähen vaid sinuga koos.

Sinuga koos, sinuga, sinuga koos!

Lilled juustesse sean sinu pärast,

lilled juustesse sean.

Lilled juustesse sean sinu pärast,

lilled juustesse sean.

Kel võimaus, minge vaatama. Kui pileteid veel üldse saada on.

 

Lisa kommentaar

