Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Nädalalõpp perega väljas 11 aprill 2011

Filed under: Uncategorized — Anni @ 3:02 p.l.
Tags:

Kuna mul on koolituselt vaba nädalavahetus, siis otsustasime midagi perega koos teha.

Kõigepealt seadsime sammud Tuhala nõiakaevu juurde. Kus oli alles rahvast!! :O Nagu laulupidu, nagu mu mees ütles! 😀

See pilt on natuke vale koha pealt tehtud, kogu see autode rodu ei paista, aga palju oli küll!

Palju oli ka tuult. Seepärast on lastel pildil näod krimpsus. 😛

Edasi sõitsime Keila poole. Tegime peatuse Rõõmu kaubamajas ja sealt edasi suvilasse. Ilm oli nii superilus!! Lapsed said oma selle aasta esimese kiikumise ka tehtud. Küll Väiksem naeris kui hoogu tegin! 😀 Nii vahva oli vaadata!

Üks jutuajamine ka siia otse veel, mis Suurem kiikudes rääkis.

Suurem:” Issi on tööinimene.”
Mina: ” Ahah, aga mida tööinimesed teevad?”
Suurem: ” Neil on õues (suvila hoovis) palju koristada.”
Mina: ” Kas sina oled ka tööinimene?”
Suurem: ” Ei, mina olen töölaps.”
Mina: ” Mida töölapsed teevad?”
Suurem: ” Neil on palju mänguasju koristada.”

 

Õhtul küpsetasime pirukaid ja grillisime vorste.

Kuigi lastel nohu kimbutas, oli meil siiski väga vahva. Hea oli natuke tavarutiinist eemale saada.

 

Lisa kommentaar

