Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Mõned võlad 1 märts 2011

Filed under: Uncategorized — Anni @ 6:03 p.l.
Tags: , , ,

Ma ei tea mis veebruaru kuus juhtus, kuid minu käsitööisu oli kuhugi kadunud. Täitsa imelik. Mõned võlad on siiski jäänud veel üles panemata.

Dropsi mustri järgi tehtud kindad.

Suuremale õmblesin suveks õhukese kleidi.

Eile sai valmis järjekordne imeloom. 38cm pikk. Lõng endiselt Novita Puro Batik. Heegelnõel nr 2,5, kuid mulle tundb, et see on selle lõnga jaoks siiski liiga väike. Järgmine tuleb pool numbrit suuremaga ma arvan.

 

Lisa kommentaar

