Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Laste mänguasjakastid 3 veebruar 2011

Filed under: Uncategorized — Anni @ 12:41 p.l.
Tags:

Lõpuks lõpuks saime valmisja kätte enda laste mänguasjakastid. Nagu Lisette kastki on ka need kaks mu mehe tehtud ja Reeda kaunistatud. Reeda töö on imeline nagu ikka, mu mees on end aga natuke täiendanud. 😀 Kaane serv on lainelise freesiga üle lastud ja kastide käeaugud on südamekujulised. Nurgad endiselt kalasaba tapiga kokku pandud. Materjal on männi liimpuit, töödeldud valge peitsiga. Ma endiselt jumaldan neid valgeks peitsitud puidust asju. Saladuskatte all ütlen, et üks veidi suurem asi tuleb varsti veel. 😛

Oeh, ma vist ei pea mainimagi, kui sillas ma nende kastide pärast olen! Super-super ilusad ja armsad.

Nüüd siis mõned pildid.

Kaisa kast.

Annika kast.

Uhke omanik.

Hea meelega võtaks ühe kasti endale. Paneks kõik oma lõngad sinna sisse! 😀 Ja poolikud tööd. Ilus oleks nurgas, üks Muhu mustriga kaunistatud kast. Mmmmm……

 

3 Responses to “Laste mänguasjakastid”

  1. LillySmuul Says:

    Vága ilusad, eriti lepatriinu oma!!!

  2. miilumaalu Says:

    oi tahaks kaa 😉

  3. Kaisukas Says:

    no siis pead sa mehele survet avaldama 😀

    ma laseks omale teha sellise sahtlitega ja trepiga kapi nagu kuskil isetegijas kunagi näidati (seal oli vist isegi õpetus ka).

    aga laste kastid on übernunnud 🙂


Lisa kommentaar

