Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Fliisist mänguasjad 31 jaanuar 2011

Filed under: Uncategorized — Anni @ 12:38 e.l.
Tags:

Täna oli õmblemise päev. Valmis üks koll jälle. Seekord lõige mu enda välja mõeldud. 😀 Nooh, ….. Keegi võiks mulle kollid valmis jonistada ja ma siis katsuks lõiked teha. 😉

Kahe kolla lõiked on veel mul väla mõeldud, saaks valmis ka õmmeldud nüüd.

Teine mnguasi on pehme elevant. Olen seda juba ammu tahtnud teha, kuid pole jõudnud. Lõige on võetud 2009. aasta aprilli Burdast. Vantsi mõõdud u 20x30cm. Väga mõnus loomake tuli!! Olen täitsa rahul! Teeks selliseid erinevat värvi kohe hulgim diivanile istuma. 😀

 

3 Responses to “Fliisist mänguasjad”

  1. kirjatsuravol2 Says:

    No see elevant on küll nagu päris:)

  2. Mytsi Wabrik Says:

    Appi kui lahedad. See elevant on kohe eriti vinge! SUPER!


Lisa kommentaar

