Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Lühike jakike Väiksemale 12 jaanuar 2011

Filed under: Uncategorized — Anni @ 1:54 e.l.
Tags: ,

Garnstudio lehelt võib leida ikka imeilusaid mustreid! Üks valmis minulgi.

Lühike jakike oli mul juba tükk aega silmapiiril. Nüüd siis sai lõngast asi.

Olen varem kudunud ülevalt-alla raglaani. Seekord sain ära proovida alt-üles variandi. Ei saa jätta mainimata, ku hea tehnika see ikka on!😀 Mulle, kes ei armasta tükke kokku õmmelda.

Kasutasin Novita 7 Veljestä Polkka lõnga ja ringvardad nr 3,5 ning 4,5.

 

2 Responses to “Lühike jakike Väiksemale”

  1. Mytsi Wabrik Says:

    Väga armas! Kududes asju tunnen ma teinekord suurt puudust, et mul tütart pole, kellel neid ilusaid asju kududa. Õnneks sõbrannal on tütar, saan vahest siis talle neid ilusaid jakikesi ja kleite kududa;).


Lisa kommentaar

