Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Veidi villast 7 jaanuar 2011

Filed under: Uncategorized — Anni @ 1:00 e.l.
Tags: , , ,

Olen vahepeal mõned villased asjad valmis kudunud.

Kõigepelt müts endale. Muster on võetud Garnstudio lehelt. Imeilusaid asju on seal ikka!!! Lõngaks valisin punase (et sobiks mu uue jopega :P) 7 Veljestä Bröder lõnga. Kasutasin nr 3 ringvardad . Ütlemata mõnus on ikka ringvarrastega kududa!!

 

Järgmisena valmis Revontuli sall. Minu seitsmes. Kasutaisn ikka Raasiku Artistic lõnga. Toonil nime ei ole. Kudusin ühe mustrikorra rohkem kui ette nähtud. Oleks ehk ühe veel teinud, aga lõng sai otsa. Ma ei oodanud, et sealt nii kenades värvides sall välja tuleb. No vähemalt minu arvates kenades!😀  Peale pesu läks valge eriti säravaks ja kirkaks!

Lõpetuseks veel kaelus Suuremale. Minu esimene katsetus. Äär jäi nii halvasti rulli hoidma.😦 Sellega tuleb veel midagi ette võtta. Lõngaks Novita Wool, varrasteks ringvardad nr3.

 

4 Responses to “Veidi villast”

  1. rainer Says:

    Mustri õppetusi paluks…….

  2. marju Says:

    Üritan ka teha õlasalli aga head kerget mustrit ei leia ja revontuli oma on nii raske alustada,teil on see hästi välja tulnud..

    • Anni Says:

      Teate selle Revontuliga o tegelikult nii, et kui korra pihta saab, siis edasi võib pea kinnisilmi teha.🙂 Esimene mustriosa on tõesti see kõige segasem, tuleb täpselt jälgida. Kui vaja, siis äkki oskan juhendada?


Lisa kommentaar

