Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Päkapikususs 30 november 2010

Filed under: Uncategorized — Anni @ 11:47 p.l.
Tags:

Esimest aastat on mul kaks väikest nupsikut, kes päkapikke ootavad. Otsustasn neile teha ühesugused sussid. Olen ammu juba tahtnud midagi heidest teha, nüüd siis avanes võimalus. Nägemus, millised sussid olema peaksid, oli mul juba ammu. Lõpuks leidsin ka juhendi, millest lähtuda. Selleks sai Dropsi kootud ja vanutatud sussid jõuludeks. Kohendasin seda pisut endale sobivaks. Kirjeldan ka siin kuidas ma tegutsesin, ehk on kellelegi kasu kunagi.🙂

Kasutasin Raasiku punast ja valget heiet ning vardaid nr 4 ja heegelnõela samuti nr 4. Heide võtsin kahekordsena.

Kõigepealt lõin 23 silmust valge heidega ja kudusin 15 rida pahempidist pinda. Seejärel jätkasin punasega. Kudusin kuus rida parempidist pinda. Esimesel real kahandasin ühtlselt kaks silmust.

Edasi tulid kasvatuse read. Kasvata kaks korda 2 silmust ja kolm korda 1 silmus iga parempidise rea lõpus. Seejärel koo 16 rida parempidist pinda.

Seejärel koo iga vasakpidise rea alguses maha kolm korda 1 silmus ja kaks korda 2 silmust. Jätka parempidist pinda kuus rida.

Võta valge heie. Esimesel real loo juurde ühtlaselt kaks silmust. Koo pahempidist pinda 15 rida. Koo silmused maha.

Nüüd tuleb saadud tükk külgedelt (sussi pealt ja kanna tagant) kokku õmmelda/heegeldada. Mina kasutasin heegeldamist.

Kõigepealt pane tükk kokku vasakud pooled vastamisi ja ühenda sussi valge äär mõlemalt poolt. Seejärel keera suss pahempidi (paremad pooled vastamisi) ja ühenda punase heidega sussi pealne ja tagumine pool. Keera suss õiget pidi.

Nüüd vanutamine. Traagelda sussi sisse kinni kilekott, pista masinasse (mina panin koos pesuga 40kraadi juurde). Peale pesu vormi suss, keera valge äär alla ja jäta kuivama. Mina kasutasin kuju saamiseks-hoidmiseks Väiksema paput.😀

Kui suss on kuivanud, tiki peale nimi ja pane peale tutt (kui soovid) ning aseta aknale päkapikke ootama.

Ma tegin tuti mohäärlõngast, sellega jäi mõnus kohev ja lumevahune.🙂

Sellised said minu sussid.🙂 Jõudu tööle!🙂

Üks suss pisut suuremalt ka. Pilt on klikitav.

Sussid päkapikku ootamas.

.

.

Kaunist jõulukuud kõigile!

 

7 Responses to “Päkapikususs”

  1. Marika Says:

    Super ilusad🙂

  2. marika Says:

    Nininini armsad!

  3. kirjatsuravol2 Says:

    Oi, mul tuli nüüd ka kohe tahtmine sellised sussid teha. Kuigi meil ju päkapikud sel aastal (veel) ei käi…

    Superilusad sussikesed ikka:)

    • Anni Says:

      🙂 Tänan! Mul kõrvd liiguvad!😛

      Neid on tegeikult väga lihtne teha. Ma ahnitsesin omale liiga palju punast heiet ka, niiet seda võid ka mu käest saada kui tahad.😀

  4. Sirtsuk Says:

    Nii lahedad sussid!


Lisa kommentaar

