Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Mänguasjakast 17 november 2010

Filed under: Uncategorized — Anni @ 11:08 p.l.
Tags:

Nüüd ehin oma blogi veidi võõraste sulgedega. 🙂 Mu ristitütrel on täna sünnipäev ja kingiks soovis ta (okei, ta emme soovis 😀 ) ilusat puidust mänguasjakasti. Mu mees teeb iseõppijana hobikorras pisut puidutööd ja lubas selle soovi täita. Tegi tappe ja peitsis mitu päeva ning valmis ta sai.

Seejärel läks kast mu lapsepõlvesõbranna Reeda juurde, et ilus pilt peale saada. Kui kasti koju jõudis sai veel lakk peale ja valma. Mulle endale väga väga meeldib. Ma lausa jumaldan valge töötlusega puitpindu!

Mõned pildid siis ka.

Lahtisena.

Kaanepilt lähemalt.

 

Pildid on suuremaks klikatavad.

 

Materjaliks männi liimpuitplaat, kasti mõõdud 400x800x300.

Kahe järgmise kasti materjal on kodus juba ootamas. 😛  Ei jõua valmimist ära oodata!

 

One Response to “Mänguasjakast”

  1. […] lõpuks saime valmisja kätte enda laste mänguasjakastid. Nagu Lisette kastki on ka need kaks mu mehe tehtud ja Reeda kaunistatud. Reeda töö on imeline nagu ikka, mu mees on […]


Lisa kommentaar

