Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Vernal Equinox Shawl 24 september 2010

Filed under: Uncategorized — Anni @ 8:46 p.l.
Tags: , ,

Sain valmis oma hiigelsalli.

Muster oli mul juba ammu olemas, kuid alustatud ei saanud. Kui Mustrimaailmas seda koos kuduma hakata, siis otsustasin ka sappa võtta. Kasutasin ära oma Revontulidest jäänud lõngajäägid. Seepärast sall selline kummaline välja näebki. Kahju oli seisvaid kerasid vaadata.🙂

Salli mõõdud on 215X90. Päris pirakas!😀 Viimast rida kudusin igal juhul maha üle tunni. Hea on, et valmis sai, rohkem ei tee seda ka😛 Kolm kuud oli varrastel.

Lõppu paneen veel pildi, milline oli mu õe toapõrand ajal, mil ta ise koolis ära oli.🙂 Pisut jäi astumisrumi ka.😀

 

2 Responses to “Vernal Equinox Shawl”

  1. Kersti Nukka Says:

    Ma olen võõras teile,aga imestan teie oskusi.Äärmiselt tubli naine,kust võtate küll aja ,et pere kõrvalt kõike seda jõuda? Ja mees on teil ka väga tubli,oleks selliseid mehi vaid rohkem! Nii, nii kaunist puutööd teeb,et lausa kade hakkab.Olete õnnelik naine!

    Palju kaunist ja head teie tublile ja armsale perele!

    • Anni Says:

      Aitäh ilusate sõnade eest.🙂

      Enamus asju valmivad mul siis, kui pere juba magab. Mõnus rahustav tegevust päeva lõpuks.


Lisa kommentaar

