Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Asjad pulmadeks ja muud 14 august 2010

Filed under: Uncategorized — Anni @ 9:16 p.l.
Tags: , ,

See nädalavahetus oli meie perel au viibida ühes imeilusas pulmas. Kui ma lõpuks olin otsustanud, mis ma selga panen, siis otsustasin ka mõne uue kleidiga sobiva ehtekese teha.

Valmisid sellised kõrvarõngad.

Kasutusse läks neist esimene paar.

Juurde veel üks riptsiga kaelakett.

Pulmakingiks soovis pruutpaar raha, nagu tänapäeva tavaks on. Kindel olin selles, et niisama ümbrikus ma seda kinkida ei taha. Õnneks tuli August just õigel ajal välja hea ideega. Kasutasin lahkelt ta õpetust. Tulemus sai selline. Ise jäin väga rahule, loodan, et pruutpaarile ka sobis see ümbriku asemel. Augustile suur tänu õpetuse ja idee eest!

Lõpuks tegin  ka ühe käevõru ja sinna juurde sobivad kõrvarõngad.

Nüüd vaja mitme tellimuse kallale asuda.

 

Lisa kommentaar

