Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Peapaelad 11 august 2010

Filed under: Uncategorized — Anni @ 8:48 p.l.
Tags: ,

Telliti musta-valgakirju peapael.

Läksin hooga kaasa, ja tegin ühe lilla ka veel.

Ma ei tea, kas olengi siin maininud, kust ma selle peapaelade idee sain. Loodan, et ikka olen. Olgu siis igaks juhuks veelkord mainitud, et mõte tuli Kiku käsitöö lehelt. Mõtlesin, et panen siia kirja, kuidas mina neid teen. Kui kunagi aastate pärast oen juba ära unustanud, aga tahaks veel nikedada.😀

Vaja on:

-pärleid ( ma kasutasin 6mm ja 8mm )

-(värvilist)trossi

-3mm või suuremaid pärlipidureid

-(juukse)kummi

*Kõigepealt lõikan 5-6 70cm pikkust trossijuppi.

*Sätin otsad ühtlaseks ja kinnitan 10cm kauguselt otsast pärlipiduriga.

*Hakka igale trossile eraldi pärleid ajama (igast pärlist mine läbi kaks korda, tee ring peale)

*Lükka pärleid, kuni kaunistatud on u 30cm pikkune osa.

*Kaunista kõik trossid.

*Kinnita trossid teisel poolt ka pärlipiduriga.

Nüüd tuleb panna kummi. Laisk inimene võib kasutada juuksekummi.😀 Usinam saab kangapoest osta 3,5mm läbimõõduga kummi.

*Aja ühe otsa trossid kõik järgmisele pärlipidurile, vii otsad läbi juuksekummi ja aja otsad jälle läbi sama piduri.

*Tõmba pidur kummi lähedale ja vajuta kinni (kahe piduri vahe on u 8cm).

*Aja teise otsa trossid läbi neljanda pärlipiduri ja kinnita samamoodi.

*Kui kasutasid poest ostetud kummipaela (kasuta u 15-16cm pikkust juppi), siis pane otsad pisut üksteise peale ja õmble kokku.

*Lõika ära pidurist välja jäävad trossiotsad ja kata pärliliimiga (või püstoliliimiga). See katab teravad otsad ja nii ei jää need peas kriipima.

Ilus peaehe ongi valmis.🙂

 

2 Responses to “Peapaelad”

  1. Kriss Says:

    Ooooo, ma tahan ka sellist peapaela, kas sa viitsid veel ühe teha?


Lisa kommentaar

