Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Veidi teistmoodi album 7 august 2010

Filed under: Uncategorized — Anni @ 10:22 e.l.
Tags:

Paluti teha üks album, kuid veidi teistmoodi kui olin siiamaani teinud. Pusimist oli küll, ag atulemusega olen rahul! Loodan, et omanik ka.

Esimene pusserdamine oli kalka saamine igale lehele. Mul olid suured lehed (A0 formaat umbes). Kipsinoaga sai asi päris hästi lõpuks aetud. Albumis on sees 25 musta lehte. Kaantega oli ja jama!😀 Tegin valmis, palusin tuua endale köitmismasina ja siis tabas mind “hea” üllatus. Kaas on nii paks, et ei mahu augustaja vahele. Lahe!😦

Pidin tegema uued kaaned. Kuna mul esalgu kasuttaud kaanepaberit enam ei olnud, siis leppisime kokku, et katan kaaned hoopis pehme flanellriidega. Täitsa nunnu tuli lõpuks! Lehed köitsin kokku plastspiraaliga.

Albumil on peal aken, kuhu saab ise panna pildi.

Mulle hakkas endale see nö stiil meeldima ja tegin lisaks ühe A4 mõõdus albumi ka. Sama valge kangaga, mida olen viimasel ajal kasutanud. Köitimiseg oali aga jama ja kaaned läksid nässu.😦 Niiet pean tegema uued. Kui valmis, eks siis näitan, mis välja tuli.🙂

 

Lisa kommentaar

