Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Tolm pärlitelt maha 2 august 2010

Filed under: Uncategorized — Anni @ 2:11 p.l.
Tags: ,

Pole juba pikka aega oma pärleid liigutanud. Nüüd siis valmis jälle paar asja.

Peavõru. Kasutasin pärliliimi, et roosid peavõrutooriku külge kinnitada. Tulemus sai armas, kuid liim üksi ei hoia siiski piisavalt tugevalt kinni. Midagi peab välja mõtlema, aga ei tea mida.

Peapael. Vist võib sellise asja kohta nii öelda? Kasutasin sünnipäevaks saadud mõralisi pärleid ja roosat trossi. Kukla taga kasutasin tavalist juuksekummi. 😀 Olen väga rahul, püsiks sellised asjad mul peas ka! 😛

Viimaseks asjaks on lihtne järjehoidja, mis mul paluti teha.

 

8 Responses to “Tolm pärlitelt maha”

  1. Merike Says:

    Väga ilusad peavõrud/paelad on sul valminud. Vat millegipärast ei püsi minul ega ka minu vanemal tüdrukul sellised peapaelad peas. Kahju.
    Kuid sinule sellegipoolest palju inspiratsiooni ja ilusaid pärletulemusi.

    • miokas Says:

      äkki aitaks peavõru puhul see kui fimoroosidesse augud sisse teed ja siis peenikese traadiga mässid need peavõru kylge. Ise pole proovinud, kuid justkui olen miskit sellist lahendust näinud kuskil.

      • Anni Says:

        Need ei ole tegelikult fimoroosid. Mingid õhukesest plektist vm. Esialgne plaan oligi mässida traadiga/tamiiliga ja siis vb liimiga ka veel, et tugevam oleks.

  2. 1kallike Says:

    kas selle peavõru jaoks püstoli sulaliim ei sobi?

  3. unetiiger Says:

    Mul oleks kohutavalt vaja seda järjehoidjat 🙂 Mu šokolaadiklubi raamatul ei ole järjehoidjat 😦


Lisa kommentaar

