Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Külalisteraamat ning must ja valge 23 juuli 2010

Filed under: Uncategorized — Anni @ 11:19 p.l.
Tags:

Hommikupoole nikerdasin ühe külalisteraamatu kallal, mis mult pulmade jaoks paluti teha. Kujundus sai tehtud pruudi valmistatud kutsete järgi. Loodan, et jäädakse rahule.🙂

Mind oli juba pikka aega kummitunud idee musta- ja valgekirjust (kui nii võib öelda) albumist. Täna katsetasin siis teha. Mees arvas, et on veidi sünge. Njaa, vb oleksin tõesti pidanud hoopis valget paela kastutama köitmiseks. Aga alati saab ju ümber teha!😀 Pilt kaanel on tegelikult mulle välismaalt saadetud kaart.

Ja ma pean mainima, et muutun puurpingi kasutamises aina osavamaks.😛

 

4 Responses to “Külalisteraamat ning must ja valge”

  1. Marika Says:

    Lihtsalt võrratud. Mul endal mõlgub ka meeles üks selline mustvalge fotoga album.

    Aga ma vaatan su albumeid ja sul on kõigil värvilised paelad. Kas see on selline libe pael? Ma täna käisin karnaluksis ja vaatasin seal erinevaid paelu, aga ei julgenud libedat võtta või pole vahet, hoiab see ka ilusti? Tegelikult läks silmeeest nii kirjuks neid toodete koguseid nähes, et sinna peab minema uuesti nii, et on aega😀

  2. Anni Says:

    Oi Karnaluks on paradiis!😀

    Aga just sealt ma seda paela ostsingi, 6mm on minu meelest. Kaunistuseks peale olen kasutanud järgmist jämedust ntx. Ma teen nii, et kõigepealt õmblen läbi tugevalt kahekordse heegelniidiga ( jämedus u 50g/260m) ja see värviline pael jääb peale nö kaunistuseks vaid.

  3. ursula Says:

    Tere

    Mis tehnikas te köitmist teete ja kus te seda õppisite

    • Anni Says:

      Need albumid on tehtud jaapani köites. Mina õppisin seda iseseisvalt netist ja youtube videote järgi. Kui aga huvi õppida, siis tasub Vikipesal silma peal hoida. Tema korraldab erinevaid väga häid töötubasid!! Julgen soovitada!


Lisa kommentaar

