Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

G-B Wolle Batik 11 juuli 2010

Filed under: Uncategorized — Anni @ 12:29 e.l.
Tags: ,

Just sellenimelist lõnga kiitis üks tuttav mulle. See on mitmevärviline puuvillane lõng, 50g/130m. Mulle muidu need kirjud lõngad ei meeldi kuid see on veidi teistsugune. Pind ei teki mitte värvikräbuline vaid triibuline. Nagu Raasiku Aade Artisticul.

Otsustasin siis lõpuks ära proovida ja teha lastele mütsid (mitte et  mul neid vähe oleks).

Väiksema mütsiga jäin väga rahule. Triibud tulid ilusad ja laiad. Mõnus tuli!

Suurema müts tuli ka kenake, kuid sellega ma siiski nii rahul ei ole. Natuke liiga kärbu tuli ikkagi. Aga eks sellel olid ju ringid suuremad, triibud vajusid laiali.  Aga ei! Täitsa kena!

Väiksema mütsi sain nr 2,5 nõela kasutades ilusti valmis, jäi üle veel kahe lillegi tegemiseks, Suurema mütsil jäi pool rida lõnga puudu. Panin otsa siis tavalist lillat.😛

Mõnus libe lõng, väga hea heegeldada. Seda kasutaks veelgi!

 

Lisa kommentaar

