Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Album õele kingituseks 4 juuli 2010

Filed under: Uncategorized — Anni @ 4:32 p.l.
Tags:

Õde lõpetas see aasta ülikooli. Õigeks ajaks ma talle kingitust tehtud ei jõudnud. Nüüd siis lõpuks siiski valmis! Täna olen terve päeva nokitsenud. Nii mõnus üle pika aja muu kui pärlitega ka tegeleda.🙂

Album on seest mustade ja valgete lehtedega, mõõdud on 23x22cm. Pealt on kaetud scrapipaberiga. Olen üsna rahul selle tööga.

Pilt siis ka.

Pildile klikates näeb suuremalt.

 

4 Responses to “Album õele kingituseks”

  1. sirtsukas Says:

    Ilus!

  2. Marika Says:

    Väga ilus!

  3. Mõmmukas Says:

    Väga armas😉

  4. mermaid Says:

    Mulle ka väga meeldib!


Lisa kommentaar

