Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Põnnistuudio kevadkontsert 8 mai 2010

Filed under: Uncategorized — Anni @ 10:29 p.l.
Tags: , ,

Põnnistuudiot olen siin blogis ka varem maininud. Aga kes veel ei tea, siis on see detsembris tööd alustanud väike muusikastuudio. Lapsed, kes seal laulmist-mängitamist alustasid olid 6 kuud kuni 6 aastat vanad. Nüüd siis hakkavad nooremad juba aastaseks saama.

Täna toimus meie esimene  kevad- ja emadepäevakontsert. Pean mainima, et ma olin ikka üsna mures.😀 Kui proove vaadata, siis tuli küll hirm peale! Kes ei püsinud üldse paigal, kes kippus vaid lavale, kes laulis valel ajal, kes ei laulnud üldse.

Minu Suurem, kes kodus muud ei tee kui kaulab, kõvasti! ei saanud nüüd suudki lahti.😀 Tüüpiline, eks!?

Kontsert läks aga üllatavalt hästi.🙂 Kuigi rahvast oli vähe oli kõigil tore. Nagu tavaks on saanud, sain mina muidugi pisara ka silma.

Lapsed esinesid kolme vanusegrupi kaupa. Meie olime Kaisaga esimeses, kõige nooremate grupis. Sai nii tantsitud

kui pilli mängitud.

Suurem oli kolmandas, kõige vanemate laste grupis. Nagu ma ennist juba kirjutasin, siis läks ikkagi üsna hästi. Laps tegi kõike kaasa ja laulis. Eks vehl kippus tähelepanu mujale ka minema, aga mis sest. Laps ju ikkagi! Sõbrad ümber ja vahva olla!

Seekord lauldi Hiirte tantsu suurema grupiga. See oli ka laul, mis Suuremal vist kõige paremini välja tuli. Eriti kolmas salim!😀 Ja seda kõigil! Ei tea, mis sellega on!😛

Väiksem aga väsis vahepeal täitsa ära ning jäi mul õla peal magama. Mis sa teed, raske töö see esinemine ju.

Kõige lõpuks läksid kõik lapsed koos emmedega lavale ja tantsiti paar ühistantsu.

Afterpary ajaks lükati saal toolidest tühjaks ning lapsed said piiramatus koguses joosta, hullata ja tantsida!

Vahva oli! Järgmine aasta oleme veel tublimad!

Kaunist emadepäeva kõigile! Kallid meie poolt!

*Pildid on klikatavad.

 

One Response to “Põnnistuudio kevadkontsert”

  1. ohakalind Says:

    Kaunist emadepäeva Sullegi!


Lisa kommentaar

