Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Minu esimene raglaan 26 aprill 2010

Filed under: Uncategorized — Anni @ 9:17 e.l.
Tags: ,

Pikka aega olen tahtnud selle võtte ära proovida, aga julgust on millegi pärast muudkui vajaka jäänud. Tegelikul ei ole üldse nii keeruline!😀 Suur tänu Carissimele, kes viitas mind enda õpetusele. See on tõesti hea!!

Olen pikka aega imetlenud Ilutegija loomingut soovides ise ka midagi katsetada. Kui tuttav rääkis mulle mõne dpäevad tagasi ka neid kaunitest riietest, siis otsustasin need kaks asja – raglaan ja Ilutegija looming – ühendada.

Tuemnus tuli selline pluusike. See on veidi lühike, sest lõng sai otsa. Proovilapiks aga kõlbab küll.🙂

 

9 Responses to “Minu esimene raglaan”

  1. Kairi Says:

    No SUPER!!!! Natukenegi oli minust kasu :D:D:D

  2. Merike Says:

    Nüüd asu aga julgelt tegema “päris” pluusikest, sest proovilapp juba on ise võrratu

  3. Tiina Says:

    Kahju kohe, et nii täpselt paraja said pluusikese esimesel korral. Kukkus ta sul ju välja võrratu!!!!!

  4. Heili Says:

    Tere! Tahaks ka pisikesele piigale teha kleidikest- kas oleks võimalik saada mailile (armash@hot.ee) õpetust! Suur aitäh!

  5. Kati Says:

    Tere! Tõeliselt ilus proovitöö. Kui võimalik, siis sooviksin ka õpetust!

  6. karin Says:

    Tere,sooviksin ka saada selle kauni pluusi õpetust minu e-mail karinkriisa@gmail.com

    Tänan


Lisa kommentaar

