Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Kollane müts Väiksemale 17 aprill 2010

Filed under: Uncategorized — Anni @ 8:59 p.l.
Tags: , ,

Lõpuks sai Kaisa kollase kleidi juurde müts tehtud. Õpetus on võetud siit lehelt http://mylittlecitygirl.com/?p=4958 (andke andeks, ma olen taas unustanud kuidas korralikult linki panna, no nii et vajutad sõnale ja läheb lehele). Hakkas meeldima ja haarasin siis kohe heegelnõela näppu.

Kasutasin kollast Katka puuvillast lõnga (75g-250m) ja heegelnõela nr 2,5. Veidi mingit valget veel alla äärde ja lille jaoks ka.

Kui mu putukas nüüd ainult oleks nõus mütse peas hoidma.😀

Lihtsalt endale märkuseks…. Mütsipõhja heegeldasin 8 rida (kasvatusi) ja külge 14 rida. Peale lillepitsi veel 3 rida. Sobib suurusele umbes 46/47.

 

One Response to “Kollane müts Väiksemale”

  1. ohakalind Says:

    Väga lahe! MA just otsisin lahedat mütsi!
    Aga linki saad panna nii, et teed sõna aktiivseks ja siis on selline nagu keti moodi ikoon seal teiste ikoonide juures! Äkki tuleb meelde!


Lisa kommentaar

