Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Kui valu ei ole enam 9 august 2008

Filed under: Uncategorized — Anni @ 12:13 p.l.
Tags:

Miks on nii, et saa ei saa aru, kui palju väärtuslikku sul enne kui oled selle kaotanud?

Täna käis raamatukogus üks mu tuttav, kes oli just seljaopiga oma tohutust valust lahti saanud. Täiesti teine inimene nägi välja! Nii rõõmus! Nii lõbus! Ta ütles, et see on kui õnnistus, et enam seda valu ei ole. Nüüd saad sa aru, kui tähtis on tervis! Enne õnnetust võtad kõike liiga enesestmõistetavalt. Sa saad liikuda! Ilma valuta!

Mäletan, et 15 kuud tagasi, kui peale pooleaastast valudes piinlemist taas liikuda sain, mõtlesin täpselt sama moodi. Tegin läbi sama operatsiooni, mis kõnealune tuttavgi. Mäletan, et ma jooksin, sest ma sain! Ma sain seda teha ja ilma valuta! Omal suu kõrvuni, tuul juustes sahisemas! NO see oli lihtsalt super! Siiamaani tuleb tihti see hetk meelde.

Nagu tuttavgi ütles, Jumal tänatud, et tänapäeva maailmas on sellised võimalused! Sa jääd magama narkoosi all, tundub, et panid silma kinni vaid hetkeks ja tõustes ei ole sul enam piina. Sa tõused voodist juba samal päeval ja kõnnid! Ja naeratad! Ma saan! Jah, küll natuke aeglaselt ja ettevaatlikult, aga palju kergema südamega kui enne!

Kallid, hoidke oma tervist! Kui midagi piinab, siis osake nõuda uuringud, mitte ärge kannatage pool aastat ühe arsti ainukese arvamuse all.

 

Lisa kommentaar

