Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

Kolm kaarti 6 august 2008

Filed under: Uncategorized — Anni @ 11:45 p.l.
Tags:

Täna oli postkastis kolm ametlikku kaarti. Üks neist mu õe vanalt kontolt.

See kaart tuli Hiinast. Kaardil on sealse piirkonna väga haruldased ahvid. Ei saa mainimata jätta, et margid olid peal super ja neid oli hulgim!

See kaart tuli USAst. Mark peal ikka see tavaline lahega.

Viimane on mu õe kontolt. Väga armas lapsega kaart. Ja ta saabus mulle ümbrikus! Jess!

Selline saak siis.

Peaks vist mainima, et mu mees on nüüdsest ka postcrossingu haardesse sattunud.😀

 

Lisa kommentaar

