Anni hobilehekülg

Minu erinevate hobide pesapaik

30.04.07 TAG, RR, tänukaart ja üks penpal kaart. 30 aprill 2007

Filed under: Uncategorized — Anni @ 11:21 e.l.
Tags: ,

Täna sain kaardi Prantsusmaalt, ühelt naisterahvalt, kellega olen paar kaarti vahetanud.


Veel tuli üks tänukaart. Saatja tänuab ilusa vanalinna kaardi eest, mis ma saatsin. Igavesti lahe kaart, ise tehtud ja personaalselt mulle. Lahe!!


Capital city offer TAG:

Soomest – Minu teine pealinnakaart.

Quotes in languages other than English RR:

Hollandist – “Look at the sun, the shadow will be behind you!”, “Kijk naar de zon, dan blijft ole schaduw achter je”

 

2 Responses to “30.04.07 TAG, RR, tänukaart ja üks penpal kaart.”

  1. mermaid Says:

    See tänukaart on väga lahe!
    Mis seal ise tehtud on? See silt ja liblikad?

  2. Anni Says:

    Kogu see kaart on ise tehtud. Pildid on ise kokku pandud ja välja prinditud. Keskel on silt kellele ja kellelt see kaart on. Igavesti lahe on küll! (Y)


Lisa kommentaar

